Świdnica za pół ceny - dołącz do ogólnopolskiej akcji.


Po raz kolejny Referat Turystyki UM Świdnica zachęca przedsiębiorców, działających w branży turystycznej i gastronomicznej, a także organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego w Świdnicy do włączenia się w ogólnopolską akcję „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny”. Najbliższa zimowo – wiosenna jej odsłona odbędzie się w dniach 9 – 11 marca bieżącego roku.

Główną ideą czwartej już edycji akcji promocyjnej organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną jest przedłużenie sezonu turystycznego w Polsce oraz zachęcenie Polaków do korzystania z usług turystycznych poza tradycyjnym letnim sezonem wakacyjnym i feriami zimowymi.  Świdnica systematycznie włącza się w jej udział.  W poprzednich latach w akcji uczestniczyły m.in. świdnickie restauracje „Manufaktura”, „Kryształowa”, „Piwnica Ratuszowa”, pizzeria  „Da Grasso” oraz Dom Wycieczkowy OSIR.

- W tym roku w akcję włączą się również miejskie instytucje ukierunkowane na ruch turystyczny - Muzeum Dawnego Kupiectwa czy wieża ratuszowa. Nie ukrywam, że liczymy również na kolejnych przedsiębiorców. Szczególnie zachęcam hotelarzy do organizacji atrakcyjnych pakietów pobytowych, które w wielu miejscach kraju w tym okresie mają szczególne wzięcie.  Świdnicę warto „sprzedawać” jako pakiet weekendowy - mówi Sylwia Osojca-Kozłowska, kierownik Referatu Turystyki Urzędu Miejskiego w Świdnicy.

Warunkiem przystąpienia do akcji „Polska za pół ceny” jest przygotowanie pakietu produktów lub usług turystycznych, które zgodnie z regulaminem akcji będą świadczone w czasie jej trwania po niższej cenie oraz wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej organizatora https://polskazobaczwiecej.pl/formularz-dodawania-obiektow i zaakceptowanie regulaminu  do 13.02.2018 r. Tam też można znaleźć wszystkie informacje dotyczące akcji.

- Zapraszamy również do kontaktu z Referatem Turystyki UM, którego zespół z chęcią pomoże stworzyć odpowiedni pakiet, ocenić jego przydatność i atrakcyjność dla turysty czy podpowie, jak go atrakcyjnie sprzedać na zewnątrz. I to nie tylko przy okazji tej akcji, ale również podczas naszych własnych działań, które podejmujemy, by poprawiać ofertę Świdnicy i promować ją jako interesujące miejsce pobytu – dodaje Sylwia Osojca-Kozłowska.

Dzięki akcji „Polska za pól ceny” ruch turystyczny w miejscowościach biorących w niej udział wzrasta. Im więcej atrakcyjnych pakietów turystycznych zgłosi Świdnica i jej przedsiębiorcy, tym większa szansa na to, że w uznawanym za martwy po zimowym sezonie czasie zainteresują się nami turyści. I przyjadą do nas na weekend. Bo dziedzictwo kulturowe i historyczne Świdnicy można poznawać niezależnie od pory roku.




do góry